Christian Towers in Decatur, GA with Reviews - YP.com
Book appointments, post photos, and write reviews.Open in YP App
user avatar
10/04/2017
By: Anna D.
Eastwyck Village
To be brief maintenance sucks, they take their time to come fix anything for you and the leading office is just the same. They are supposedly changing management so that's their new excuse to not fix anything. The manager doesn't even have the decency to come out and apologize for his incompetency. If they are changing management what does that have to do with me and my problem?
07/25/2017
By: Lee H.
Spring Valley
High crime area, doesn't fix anything the correct way(you,re going to call them back to do it again) , people shooting out of cars and a lot of fighting...DeKalb county Police department needs to put a office in this apartment complex ( here every weekend).. Roaches and waterbugs everywhere. Staff always huddle up on phones, professional at times but always on the phone.
user avatar
05/01/2017
By: Mrs. R.
Chapel Run Apartments
Apartments are wonderful but the management has a very nasty attitude and has been the worst person I have ever dealt with in life! RUDE RUDE AND MORE RUDE. SHE HAS A VERY SNOOTY ATTITUDE AND HER BOSS IS NO BETTER. THEY NEED TO RETHINK THEIR MANAGEMENT SUCKY SERVICE!!!
user avatar
08/24/2016
By: India J.
Hidden Villas
They are so rude had hate talking to people they lazy. And giving people other people apartments. They nasy no veiwings they take yo money for the apartments. But doing no work
user avatar
08/08/2016
By: kim r.
Spanish Trace East
I signed my lease 6/2/16 a day late and when I went to move in 6/8/16 my 2 bedroom apartment had someone else's belongings in it. Darrius Fuller in the leasing office said office staff had given my key to someone else. Darrius Fuller said we couldn't get our money back for anything and acted a complete fool in front of Dekalb county police. Sharon Love ( Area manager who answered the telephone when we told the leasing office some one else's belongings were in our apartment) was no where to be found. It's been over a month now and I haven't received my refund for my deposit or the refund for my first months rent. I've received documentation saying I will receive a refund but nothing yet. I don't recommend this complex to anyone. Everyone should stay away. YouTube:Krayzure with 2 videos of the violation by hidden villas apartments Decatur GA
user avatar
07/27/2016
By: kim r.
Hidden Villas
I signed my lease 6/2/16 a day late and when I went to move in 6/8/16 my 2 bedroom apartment had someone else's belongings in it. Darrius Fuller in the leasing office said office staff had given my key to someone else. It's been over a month now and I haven't received my refund for my deposit or the refund for my first months rent. I've received documentation saying I will receive a refund but nothing yet. I signed my lease 6/2/16 and Sharon Love voided my lease 6/10/16. I don't recommend this complex to anyone. Everyone should stay away. YouTube page Krayzure with video of the violation by hidden villas apartments Decatur GA
user avatar
02/02/2016
By: Hajar I.
Paces Park Apartments
Had soooo mmany things needing fixing on move-in day--a whole list! They refused to replace the carpet though it was obvious previous tenant smoked in here, staff is consistently rude (despite being consistently nice with them) AFTER you sign the lease. No hot water in the laundry and machines are constantly broken, they easily do math wrong or don't keep track of money you have already paid and you have to show them aaalll the paperwork and walk them through the math 4 times before they realize you're right (thought they will never apologize). Go elsewhere. All the money here goes to trimming the bushes.
01/21/2016
By: Emy H.
Carriage Place Apartments
his place is a ---- hole! I don't even know where to start. While I lived there for all of 3 months there were 4 break-in's. I was broken into last week. Came home to find my door bashed in and the frame casing pulled right off! This wasn't someone just taking a credit card to jimmy the lock, it was a violent effort to burglarize. Thank God I wasn't home at the time. Who knows what might have happened! They went through everything in the entire apartment. The place was destroyed and lots of my personal belongings stolen. The insurance, after my deductible, will cover some loss but most was sentimental jewelry and such. Anyway, no place guarantees your safety and security but that was not the bill of goods we were sold when thinking about moving in. We were told that the broken gate would be fixed immediately. I think it was only up for a few days before someone rammed into it again. Hmm..here's an idea....if that happens all the time MAYBE IT'S TIME TO INVEST IN A MORE SECURE SYSTEM? Maybe gates with the down swinging arm? Can intruders still get in? Sure but it's less likely. There are random people loitering all time of the day and night. People in cars just sitting in the parking lot in front of my apartment. Gun shots are heard quite often and the garbage is piled up all over the place. As for the breakin, the cops must have called management because they replaced the door jam immediately but I called the front office 2 days later to tell them and they were just like "oh we heard." Really? Not....is there anything we can do. So sorry it happened or actually contact ME first? And where was that officer they mentioned that lived right in my building? Didn't hear a thing???As for the apartment. I guess I've learned that you really have to open cabinets before you move in. The bathroom drawers were barely hanging on. They were so old and rotted and moldy it was like there had been a flood at some point?!! The toilet had mold and rot all over it. I had a few windows I couldn't even see out of because of the vapor between the panes of glass. Smelled like crap even when I lit a dozen candles. I thought with a little TLC I could make it a cute place which I think I did despite the crud I moved into.I'm terrified to go back. Do not live here. Do not fall for the load of crap they tell you about the new management fixing the place up. They told us they spent $30,000 to take down trees but when I asked why they didn't have extra gates on order I was told they were $5000 an they didn't have the budget for that. Really? I wish there were 0 stars because that's what I would have given this place.
user avatar
01/11/2016
By: Shannon F.
Hidden Villas
We moved here 2 years ago and it was cool...til they started tripping bout my children in which we asked for a 3 bedrooms...they tried to put us out..Ok got the 3 brs and now they r evicting us over false reasoning...these ppl r horrible. My son was jumped in front of our home and a gun was pulled on him this broad said we had to leave n 7 days which was Xmas. They claim to have lost my file when I went to renew my lease. She fired my hubby and they been sending letters talking bout my son was spotted on their cart ans we r being billed for it that's bull they never have proof of anything...they r liars and crooks...I say F U rent office hard...I don't give them neg stars
12/12/2015
By: Rita S.
Midway Manor Apartments
I am a resident now and would not advise anyone to consider these apartments to move into.Don't get me wrong the inside is nice but don't fix anything and try to make you pay for everything.Also it's drugs related also when you walk around to building K you see lots of vicious dogs that they let lose and don't watch them when they know kids stay in this complex.The grounds do stay clean and nice.But everything else is good.

Just a moment...